Picture of Алена Марчанка
ці ўводзіце вы элементы АА паслядоўна?
by Алена Марчанка - Friday, 28 December 2012, 05:03 PM
 
Памажаныя калегі, прапаную да абмеркавання наступнае пытанне. Усе ўдзельнікі дыстанцыйнага курса раней ўжо прайшлі навучанне па сістэме АА. Я мяркую, што кожны мае нейкі досвед у выкарыстанні АА. Атрымоўваецца, што з аднаго боку есть магчымасць, а на мой погляд часам і неадходнасть хутчэйшага ўвядзення АА (напрыклад і фармуляванне мэт,і НаШтоБуЗУ, і ключавыя пытанні можна ўвесці паслядоўна на працягу некалькі заняткаў альбо нават і аднаго). Але дыстанцыйны курс прадугледжвае даволі доўгія перапынкі. У маім выпадку гэта з'яўляецца праблемай, таму што ў гэтым годзе я працую са студэнтамі на пряцыгу толькі аднаго семестра. Дык вось, хачу запытацца: хто якім чынам вырашае гэту праблему: ці вы ўводзіце элементы АА згодна з планам курса, ці троху "забягаеце" наперад?
Асабліва цікава пазіцыя ментараў на гэты конт.
Picture of Алена Марчанка
Re: ці ўводзіце вы элементы АА паслядоўна?
by Алена Марчанка - Friday, 28 December 2012, 05:39 PM
 
Прашу прабачэнне за памылкі - пісала ў дарозе)))
Татьяна
Re: ці ўводзіце вы элементы АА паслядоўна?
by Таццяна Глушакова - Friday, 28 December 2012, 05:48 PM
 
Здравствуйте, Елена!
Отнюдь не все "раней ўжо прайшлі навучанне па сістэме АА".
В Вашем случае я бы вводила элементы АА постепенно, но сократила бы перерывы между их введением.
С ув. Татьяна
Picture of Наталля Бартошык
Re: ці ўводзіце вы элементы АА паслядоўна?
by Наталля Бартошык - Friday, 28 December 2012, 09:34 PM
 
Алена, на маю думку, студэнтам, якія школьнае жыццё прайшлі праз звычайную сістэму ацэнкі складана ўспрыняць некалькі элементаў адразу. Трэба ўводзіць паступова, вельмі асцярожна. Моладзь спрактыкаваная, таму трэба сачыць за рэакцыяй пільна. Яны ва ўсім бачаць практычны бок. Да таго ж не ўсе вашы калегі працуюць з АА. Вельмі вялікае адрозненне не на Вашу карысць нават у вачах калег. Шчыра, Наталля. 
Picture of Алена Марчанка
Re: ці ўводзіце вы элементы АА паслядоўна?
by Алена Марчанка - Saturday, 29 December 2012, 02:25 PM
 
Шчыра дзякую за ідэі.Чаму я распачала гэтую дыскусію: бо у маей практыцы найчасцей я ўводжу мэты і НаШтоБуЗу разам. А потом мы ўжо можам са студэнтамі адпрацоўваць гэтыя элементы падрабязна і паасобку.
Пару год таму назад я праводзіла для студэнтаў серыю заняткаў, дзе яны "вучыліся вучыцца". Там мы паслядоўна адмаўлялі розныя кампаненты вучэння, практыкаваліся ў канспектаванні, складанні схем, табліц (у тым ліку мы адпрацоўвалі ўменне самастойна ставіць мэты, выводзіць НаШтоБуЗу і г.д.на розным матэрыяле). Кожны раз пераконваюсь у тым, што асваенне вучэння - гэта асобная задача, якой таксама трэба вучыць. І распачынаць трэба ў школе. Але зназумела, што гэтым будуць займацца выключна настаўнікі-інтузіасты.