Памажаныя калегі, прапаную да абмеркавання наступнае пытанне. Усе ўдзельнікі дыстанцыйнага курса раней ўжо прайшлі навучанне па сістэме АА. Я мяркую, што кожны мае нейкі досвед у выкарыстанні АА. Атрымоўваецца, што з аднаго боку есть магчымасць, а на мой погляд часам і неадходнасть хутчэйшага ўвядзення АА (напрыклад і фармуляванне мэт,і НаШтоБуЗУ, і ключавыя пытанні можна ўвесці паслядоўна на працягу некалькі заняткаў альбо нават і аднаго). Але дыстанцыйны курс прадугледжвае даволі доўгія перапынкі. У маім выпадку гэта з'яўляецца праблемай, таму што ў гэтым годзе я працую са студэнтамі на пряцыгу толькі аднаго семестра. Дык вось, хачу запытацца: хто якім чынам вырашае гэту праблему: ці вы ўводзіце элементы АА згодна з планам курса, ці троху "забягаеце" наперад?
Асабліва цікава пазіцыя ментараў на гэты конт. |