Шчыра дзякую за ідэі.Чаму я распачала гэтую дыскусію: бо у маей практыцы найчасцей я ўводжу мэты і НаШтоБуЗу разам. А потом мы ўжо можам са студэнтамі адпрацоўваць гэтыя элементы падрабязна і паасобку.
Пару год таму назад я праводзіла для студэнтаў серыю заняткаў, дзе яны "вучыліся вучыцца". Там мы паслядоўна адмаўлялі розныя кампаненты вучэння, практыкаваліся ў канспектаванні, складанні схем, табліц (у тым ліку мы адпрацоўвалі ўменне самастойна ставіць мэты, выводзіць НаШтоБуЗу і г.д.на розным матэрыяле). Кожны раз пераконваюсь у тым, што асваенне вучэння - гэта асобная задача, якой таксама трэба вучыць. І распачынаць трэба ў школе. Але зназумела, што гэтым будуць займацца выключна настаўнікі-інтузіасты. |