Picture of Алена Радзевіч
Стварэнне асяроддзя для актыўнага навучання і ацэначнай дзейнасці
by Алена Радзевіч - Monday, 19 November 2012, 12:52 PM
 
Падзяліцеся ідэямі, з якімі станоўчымі і адмоўнымі момантамі вы сутыкаецеся пры стварэнні асяроддзя для актыўнага навучання і ацэначнай дзейнасці.

Асяроддзе - гэта прастора жыццядзейнасці вучня. Гэта тыя ўмовы, у якіх працякае яго жыццё ў класе/школе.
Якія складнікі асяроддзя з'яўляюцца істотнымі пры арганізацыі актыўнай ацэначнай дзейнасці ў классе?
Напрыклад,
характар узаемаадносін настаўніка і вучняў. Настаўнікі даюць магчымасць выказацца вучням, ці пераважна гавораць самі, даючы дзецям указанні?
Эмацыйная атмасфера ў класе. Ці адчуваецца ў класе канкурэнцыя, напружанне? Ці атрымліваюць дзеці станоўчыя «сігналы», зваротную сувязь?
Магчымасці развіваць сацыяльнае ўзаемадзеянне. Ці маюць магчымасць вучні працаваць індывідуальна, у парах, групах, ажыццявіць выбар і ўзаемадзейнічаць? і г.д.

Picture of Святлана Дзюбенка
Re: Стварэнне асяроддзя для актыўнага навучання і ацэначнай дзейнасці
by Святлана Дзюбенка - Tuesday, 20 November 2012, 05:37 PM
 
Прывітанне!
У стварэнні асяродзя для актыўнага навучання значная роля належыць папярэдняй падрыхтоўчай дзейнасці настаўніка. Каб дзеці асэнсавана працавалі на уроку, іх дзейнасць павінна быць забяспечана і кіруема з боку настаўніка, арыентавана ў зоне патэнцыяльнага развіцця вучня. Адзначу min два пытанні на якія павінен даць сабе адказ кожны настаўнік, які ідзе на урок:
1. Што будуць рабіць усе другія дзеці ў той час, калі ... выкліканы некалькі вучняў адказваць, калі вы тлумачыце новую тэму, калі пасля работы у групах дакладчык робіць паведамленне і г.д.
2. Што зраблю я як настаўнік, дзеля таго, каб Пеця, Вася, Алена... зрабілі...тое, што дазволіць ім дасягнуць мэты урока.
Святлана.
Цікава пачуць Вашыя думкі
Людмила Мартина
Re: Стварэнне асяроддзя для актыўнага навучання і ацэначнай дзейнасці
by Людмiла Марцiна - Wednesday, 21 November 2012, 09:20 PM
 
А ведь это действительно важные вопросы. Большинство учителей, по-моему, просто не задумываются над этим.На урок идут просто потому что ... привыкли, по инерции. И дети к этому привыкли. Сдвинуть эту махину достаточно сложно.
Picture of Алена Радзевіч
Re: Стварэнне асяроддзя для актыўнага навучання і ацэначнай дзейнасці
by Алена Радзевіч - Thursday, 22 November 2012, 10:48 AM
 

Прывітанне!

Святлана, Вы задалі важнае пытанне: што будуць рабіць усе вучні, калі ідзе прэзентацыя групавой работы той, ці іншай групы??? Калі назіраеш за гэтым момантам са стараны, то ствараецца ўражанне, што зацікаўлена прэзентацыяй толькі сама выступаючая група, астатнія вучні займаюцца падрыхтоўкай свайго выступа. У гэтым выпадку губляецца сэнс сумеснай групавой дзейнасці.

На мой погляд, настаўніку трэба загадзя матываваць вучняў на актыўнае слуханне: падчас прэзентацыі іншай групы, зрабіць адзін каментарый, задаць пытанне, АЦАНІЦЬ прэзентацыю па пэўных, раней вызначаных крытэрыях.

Падзяліцеся ідэямі, як вы гэта робіце?

Picture of Мікалай Запрудскі
Re: Стварэнне асяроддзя для актыўнага навучання і ацэначнай дзейнасці
by Мікалай Запрудскі - Saturday, 24 November 2012, 11:05 AM
 
Няхай дзеці пад час выступу іншай групы запаўняюць
нейкую схему, якую загадзя атрымаюць ад настаўніка
tamara
Re: Стварэнне асяроддзя для актыўнага навучання і ацэначнай дзейнасці
by Кіраўнік курса Тамара М. - Sunday, 25 November 2012, 11:41 AM
 
А вось і першыя уражанні, якія я знайшла ў блогу нашай студэнткі Таццяны Пятроўны http://fortee.ru/2012/11/22/aktivnaya-ocenka-celi-uroka-yazykom-uchenika/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+ForteE+%28ForteE%29